Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Fødte for et drøyt år siden, og har hatt mensen 3 ganger siden da. (Med 4-6 ukers mellomrom). Nå igår begynte jeg plutselig å blø igjen, bare en uke etter at jeg sluttet å blø (drøyt to uker siden forrige mens starta). Men blødde bare litt i går, og ingenting i natt eller i dag til nå.

Ei inne på småtroll mente at det kunne være en festeblødning (og at jeg kunne være gravid).

Jeg bruker ikke prevensjon (tok tid å bli gravid første gang, så vi syns det var greit å begynne å prøve så fort mensen var tilbake)

Noen som kjenner til dette med festeblødning? Kan det stemme at den kommer noen få dager etter antatt EL? (Litt vanskelig å vite akkurat når EL var da, siden jeg ikke tester og ikke har regelmessig syklus enda).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7935274-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for raskt svar begge to! (Og tar gjerne i mot flere svar :-) )

Hadde jo en del småblødninger i starten av første svangerskap, men det begynte ikke før i uke 5-6 tror jeg det var. Etter at jeg hadde testa positivt i hvert fall.

Spennende! Jeg må nesten vente et par uker for å se om mensen kommer som "normalt" da, og så evt teste hvis den ikke kommer. Men tør vel ikke begynne å håpe for mye enda. Bare bittelitt :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...