Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fødte for et drøyt år siden, og har hatt mensen 3 ganger siden da. (Med 4-6 ukers mellomrom). Nå igår begynte jeg plutselig å blø igjen, bare en uke etter at jeg sluttet å blø (drøyt to uker siden forrige mens starta). Men blødde bare litt i går, og ingenting i natt eller i dag til nå.

Ei inne på småtroll mente at det kunne være en festeblødning (og at jeg kunne være gravid).

Jeg bruker ikke prevensjon (tok tid å bli gravid første gang, så vi syns det var greit å begynne å prøve så fort mensen var tilbake)

Noen som kjenner til dette med festeblødning? Kan det stemme at den kommer noen få dager etter antatt EL? (Litt vanskelig å vite akkurat når EL var da, siden jeg ikke tester og ikke har regelmessig syklus enda).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg hadde festeblødning så fikk jeg det ca den dagen jeg forventa mensen...jeg hadde ikke helt full kontroll på den tiden men det var i den tiden iallefall...

du MÅ ta en test;o)*spent*

Skrevet

Da jeg ble gravid så hadde jeg festeblødning, bitte litt blod, ca en uke før forventet mens - ja, så du kan være gravid!

Skrevet

Takk for raskt svar begge to! (Og tar gjerne i mot flere svar :-) )

Hadde jo en del småblødninger i starten av første svangerskap, men det begynte ikke før i uke 5-6 tror jeg det var. Etter at jeg hadde testa positivt i hvert fall.

Spennende! Jeg må nesten vente et par uker for å se om mensen kommer som "normalt" da, og så evt teste hvis den ikke kommer. Men tør vel ikke begynne å håpe for mye enda. Bare bittelitt :-)

Skrevet

Jeg hadde festeblødning ca 2 uker etter første dag mens. :) Så det kan være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...