CaMaChMa Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Hvordan går det med deg?? Her går alt bare fint. Plages en del med BL, men må bare passe meg for å ikke løfte for tungt. Er for tida i tankeboksen om ks eller ikke. Fikk vite på sykeh sist at jeg selv kunne velge hva jeg ville. Fikk 3 uker å tenke på. Skal tilbake 6. feb. Vet jo at det beste er å komme til verden på normalt vis, men vil ikke oppleve å bli så dårlig etterpå igjen........... Blir et dilemma når jeg selv får velge. Men regner med jeg går for ks. Leste inne på bim-treff-sidene at du før jul møtte ei som nylig hadde flytta til Sjetnemarka?? Har du fortsatt kontakt med henne?? Jeg bor jo selv i Sjetnemarka, og lurer på hvem hun er...... Har ikke sett noen flere med mager her........ Vært moro å kunne møtes en gang....??!! Snakkes.....
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Heisann! Joda, her går det bra. Begynner å bli utålmodig nå. 13 dager igjen til termin. Hun fra sjetnemarka heter Kristin. Nisk fjellogfjord. Hun har termin 9 februar tror jeg. :-) Jeg fikk ikke ks jeg. Skjønner ikke hvorfor det er sånn at noen får velge, mens andre ikke får. Jeg må nok bare føde på vanlig vis da, så får jeg håpe det går bra.
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Du er ikke her idag eller....???? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå