Gå til innhold

Stolt som en hane her nå...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ENDELIG etter MYE pumping fått TO hele beger med frossen morsmelk!!! Etter masse pumping, og amming ved siden av har jeg endelig kommet litt på overskudd med å spare morsmelk...

Puppene mine er såååå ømme og såre etter at jeg har trykket på dem som det skulle vært erteposer for å få ut mest av dem.

Og herregud jeg er så stolt....jaja, store barn, små "gleder". MEn kommer det ikke mer melk av den pumpinga her så SKYTER jeg meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra da at du har fått ut litt ekstra som du kan fryse;) Hva fryser du det i forresten? skulle vel gjort det samme selv...

Så får vi håpe det kommer mer melk av pumping di, det gjør det sikkert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er mer effektivt å legge baby til ofte, enn å pumpe.

Dette fordi når baby suger frigjøres mer serotonin (tror jeg det heter) og melken strømmer lettere, rett og slett pga kjærligheten mellom mor og barn (blir ikke sammen mellom mor og pumpe liksom...)

Så hvis formålet er å øke produksjonen kan du like gjerne legge henne ofte til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! :-)

Stå på vennen! Det her går jo strålende... finn ditt eget tempo, dine egne metoder og ikke la deg stresse av at andre vet bedre eller vil gi andre råd enn det du føler hjelper! :-)

 

du er gulleflink!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt sånne avent beger, som man kan skru på tåteflaske tut på. KJempegreie å lagre og fryse i og bare putte i veska når man drar ut..:)

 

Er bare glad for at jeg har kommet på overskudd med ekstra mm jeg..:D Alltoid greit å ha... Kanskje jeg egner meg som deltid melkeku..,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...