Gå til innhold

Tromsøjente... blir dere innendørs idag? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt oss inne igår, vi... synes det var altfor mye vind og maaange minus til å gå tur... Så står vi opp idag til skikelig holke/sørpe og storm, blir vel innedag idag åsså... ååååh kjedeliiiig ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp holder oss inne,Teodor hoster litt så.....Gleder meg til det blir utevær igjen:)Fått solgt leiligheten?

Skrevet

Nei, det går tregt.... Vi har sagt opp Notar - var veeeeldig misfornøyd med dem, så nå satser vi på at de nye Privatmeglerne kan få den solgt :)

Håper det blir bedre vær imorgen ja... idag var det jo skikkelig grått og trasig!

Skrevet

Hvor mye er det de tar betalt for å selge?Vet ikke helt hvordan det gjøres,har aldri solgt...Hær i Hamna blåser det fælt.

Skrevet

Vi ble enige om en fastpris istedenfor provisjon, var rundtom 25000... MEN; så er det så sinnsykt masse avgifter ("flytte papir avgifter"....etc) Så tilsammen kommer det nesten på 70 000.

Prisene er egentlig ganske like hos alle meglerne, men vi var bare misfornøyd med behandlinga fra Notar.... Tror flere leser i Bo på lørdagene også, enn Notar-avisa!

Skrevet

Åh,det er svindyrt jo!!!Ja,det tror jeg også.Jeg leser ihvertfall Bo,bare for å kikke litt...

Skrevet

Vi har allerede vært ute på trilleturen våres. Litt sur vind men ellers deilig. Nå ligger lillegutt i vogna og sover, mens mor nyter stillheten :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...