@nita+Sebastian Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Mener jeg leste noe om det på disse sidene for litt siden. Er det noen som vet hvor man kan være med på dette?? Jeg bor på Hurum-landet. Har sjekket badene i Lier og Drammen men de hadde ikke noe spesielt opplegg for gravide. Noen som vet om andre steder i nærheten? Har gått så mye opp i vekt, og er sliten og slapp. Trenger virkelig å trene med ett eller annet
@nita+Sebastian Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2007 Dytter denne litt jeg. Ingen som vet??
Neverstill Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 dytter igjen dette er interesant... skulle gjerne visst om det fantes i oslo også.. spurt både jormor og lege og tøyen badet men ingen vet...
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Dei har aqua yoga på studentidretten i Oslo, men det er litt dyrt dersom du ikkje er medlem (medlemsskap for ikkje-studentar kostar 2100kr fram til 14. august + 200kr for yogakurs, då kan du trene så masse du vil til vanlig også då) Der er også trening for gravide (gratis etter medlemsskapsavgifta) og vanlig aerobic som går an å gjere sjølv om ein er gravid (aerobic 1-trening, gratis etter medlemsskapsavg.) og yoga for gravide (200kr) Men eg vil tru at eit 6 mnd medlemsskap i eit anna treningssenter vil koste om lag det same, så dersom du har lyst til å trene litt utanom er det vel investerte pengar.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 er det domus atletica (vet ikke om det er riktig stavet)? og hvor i oslo er det?
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Jepp! Det er på Domus Athletica. Det ligg ikkje langt frå Forskningsparken t-banestasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå