Gå til innhold

Liten vekst av hodet til baby..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i går. Fikk beskjed om at hodet til baby har vokst lite.. Noen andre som har opplevd det samme, og som vet hva dette kan bety?? Skal tilbake til kontroll om et par uker for å se utviklingen.. Ble fryktelig bekymret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi har også lite hode...

Har fått beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg for. Ikke så lenge veksten ikke stopper helt opp. De vil følge med, men så lenge det vokser er det greit.

Det er hvist også noe arvelig. Og pappaen til jenta mi hadde også lite hode. Så jeg bekymrer meg ikke egentlig =)

Skrevet

mange syndrom m lite hode

Skrevet

Min jente sitt hode vokste "for mye" en tid, vi ble så redde.

Men nå er alt helt normalt, vi kunnen ikke se noe rart med hodet hennes heller.

Det vokste sikkert litt mye en stund og så en pause ? :-)

Tror du kan ta det helt m ro, de sjekker bare for å være helt sikre på at alt er ok, og det er jo bra!

Skrevet

Tror jeg hadde bekymret meg mer om det var for stort. Da er det jo en bråte med syndromer. Kan ikke komme på noen med for lite.

Skrevet

Min gutt var på utredning for dette.fontanellen han lukket seg nesten helt da han bare var noen mnd gammel,men så holdt den seg sånn.ikke noe galt med han.nå vokser hodet normalt igjen

Skrevet

der tar du nok feil, det er flere syndrom hvor hodene er for små.

desverre

Skrevet

Tassen min hadde også liten vekst av hodet!

Ble sendt på kontroll hos lege, men han kunne ikke skjønne hvorfor vi ble sendt dit..

Tassen her har alltid vært veldig kvikk og oppegående så jeg var egentlig aldri bekymra.. Tror jeg hadde skjønt det hvis noe hadde vært galt..

Det er også arvelig med lite hode.. Jeg hadde visst lite hodet enda.. hihi.. Dem målte mitt også.. Hadde lite hode da jeg var baby, men var ingen som sendte meg til lege og var bekymra...

Tror dem er litt mer raskt ute med å følge opp ting nå.. Istedenfor å vente for lenge...

Ingen vits i å bli bekymra går nok bra :) Hvis du ikke føler noe annet..?

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at veslas hode hadde vokst lite siden siste kontroll. Jeg spurte hva det kunne tyde på, men HS ville ikke si noe. Da blir jeg jo i alle fall bekymret! Jeg tror jo ikke at det noe å bekymre seg for hvis jeg skal tenke logisk, hun er veldig orientert og oppmerksom, ingen tegn til at det er noe "galt med hodet". Får vel se på 6 mnd kontroll, da er det vel samtale med lege også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...