Gå til innhold

Skal snart på sykehuset....

Anbefalte innlegg

Skrevet

med lillegutt,skal sjekke hoftene,ujevne folder og stivere i den ene siden. bare håper at han slipper pute. gruer meg veldig, har litt bad feeling,andre her som har barn med HD?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg var på sykehuset med han for hoftene når han var 8 uker. Han var litt stivere på den ene siden. Det var heldigvis ikke noe galt, de ville bare sjekke. de sa at det som oftest ikke var noe galt, men at de ville sjekke når babyen var såpass liten. håper det går bra med dere og, lykke til!

Skrevet

tusen takk:-> har selv HD,måtte ligge med pute i 4 mnd, men håper jo han slipper den dritten. jeg har veldig problemer med hoftene den dag i dag.

Skrevet

Vi var også inne med mini og han måtte ikke ha, men det er arvelig så hvis du har hatt det øker nok sjansen.

naboen her har selv hatt pute og gips og begge barna hennes har problemer med hoftene, men kun den yngste har hatt pute.

den eldste har dem kun under oppsikt.....

Skrevet

Vi var på sykehuset i går vi, med akkurat samme tingen. Lille her hadde også ujevne hudfolder, og litt stivere på høyre side. Hun dama som tok ultralyden sa at ujevne folder ikke lenger var en indikator på at noe var galt - var visst mange som hadde det uten noe feil. Det var heldigvis ikke noe galt hos oss....og som regel går det greit. Noen bruker bare den ene foten litt mindre i begynnelsen, uten at det er noe feil :)

Lykke til

Skrevet

Da er vi tibake fra sykehuset,gutten min er fri for HD,er veldig lettet nå. JIPPI :->

Skrevet

Åh for en lettelse :o)

Kjempebra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...