Gå til innhold

Desemberklubbens soverekord?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må si at jeg føler meg ufattelig priveligert som har en baby som sover så godt om natten. Vanligvis sover hun 5-6 timer i strekk og har gjort det siden fødselen, så vi er vanvittig heldige. Jeg får det luksuproblemet at jeg kjeder meg litt på dagen fordi dagene blir så lange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi jente sov faktisk i nærmere 9 timer i natt/morges og er ny rekord for vår del. Vanligvis sover hun bare ca. 5 timer i ett strekk på natta, så dette var nok en engangsforeteelse, tenker jeg. Men problemet er at hun ikke tar kveld før nærmere 2 om natten og så sover hun heller utover formiddagen. Synes det blir lange og slitsomme kvelder når hun er våken fra i 21-22 tiden og så til langt på natt. Bruker hele kvelden på å amme - legge - amme - trøste - legge ..... osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh, det hørtes deilig ut!! å få sove så lenge.... har noen ganger sovet 5 timer her i huset, syntes det er deilig jeg...men da sprenger det skikkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Julie har vært våken ørt og fjørti ganga i natt... normalt e ho vaken en da...

 

Kor deilig det må vær å kun søv i åtte og en halv time... misunneli... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp - etter 9 timer så skal jeg si deg det var spreng. Vurderer å pumpe meg nå, for nå har jenta bare lagt seg til å sove igjen og puppene sprenger fortsatt siden hun ikke spiste så mye nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekorden her i huset er 3 timer og 15 minutter..................litt misunnelig på dere med sovebabyer.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 tima her, men får jo mat innimellom da, men sovne på skuldra når vi skal rape, så e det bare å legge ho nedi senga og sove videre..deili!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...