♥Jente03-Gutt06♥ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 å stå opp om morgenen. Han er snart 4 mnd, å i d siste har han begynt å våkne masse på natta. Å står tidligere opp om morgenen. D begynte med 09.30. Passet meg egentlig perfekt å få sove til da. Men så ble d 08.45. så 08.00. Og nå i dag var d 07.00... Man er jo ikke menneske på den tidn av døgnet, er ikke litt uthvilt engang. Ikke etter all makkingen hans om natta. Han har sovet i vogga fra han var 3 uker, og våknet 2-3 ganger om natta får å få mat. 23.30, 02.20 og 05.40. Mens nå er han oppe opp til 8-10 ganger. Noen ganger er d bare får å få nærkontakt virker d som. Får sulten er han ikke. Skriker litt nede i vogga helt til jeg tar han opp derfra, å han kjenner "mamma lukt". Da er d greit, da smiler han å lager gurglelyd. Veldig slitsomt når han styrer sånn. Hva kan jeg gjøre får å få d tilbake til dit vi var, ang nattmåltid og om å våkne.?? Håper noen kan hjelpe!
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Jeg tror det er veldig vanlig at unger på den alderen våkner klokka 07 - og det er jo strengt tatt ikke så veldig tidlig da...men skjønner at det er kjempeslitsomt når han er så mye våken. Jeg vil anbefale deg å prøve å legge ham på eget rom. Vi har hatt stor suksess med det med vår lille på 3 mnd. Han var også veldig urolig om natta og jeg våknet konstant av at han holdt på å turne rundt i vogga, pluss at han våknet og ville bli tatt opp 3-4 ganger pr. natt. Etter tre dager på eget rom begynte han å våkne kun en gang om natta, og nå sover han fra 2030 om kvelden til 0630 neste morgen (noe jeg synes er helt greitt da) med kun en amming underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå