Hoppetussa Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 Godt å se at det er andre enn meg som er tidlig på'n! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 god morgen. Ja, jeg har vært her i halvannen time eller to allerede hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 25. januar 2007 #3 Del Skrevet 25. januar 2007 God morgen!!! Ble tidligere opp enn vanlig idag så da må man jo inn å kikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 God morgen God morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 25. januar 2007 #5 Del Skrevet 25. januar 2007 God morgen alle sammen Ikke så tidlig ute jeg da men, forsov meg Vi skal på mor og barn trening om en time og lillegutt sover enda, håper vi rekker det Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 25. januar 2007 #6 Del Skrevet 25. januar 2007 God morgen - eller er det kanskje formiddag, nå! Måtte bare tenne i peisen først, var 15 grader her inne til morgenen! Trivelig med oppussingshus;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. januar 2007 #7 Del Skrevet 25. januar 2007 God formiddag! Karsten våknet 0630, men hadde den luksusen at mannen min tok ham! Kom inn igjen med ham 0715, da fikk han pupp og sov til nesten 09... Så jeg har hatt en god natts søvn!! ) Nå fikk jeg lagt Karsten igjen, og jeg har tatt en laaang dusj med litt kroppspleie. En liten sjokoladebit foran DIB i noen minutter og så får jeg se om jeg rekker litt frokost før han våkner... Her ser dere mine prioriteringer!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå