Hoppetussa Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 Hender de har noen babyer med i den serien, i går døde moren, mens det premature barnet fikk leve - og da løsnet demningen for meg, sitter og griner for hver lille baby som har det vondt! Fikk ikke sånne følelser før jeg ble mor selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei. Nei, jeg så ikke house, men jeg kjenner igjen følelsene. Jeg er mye mer sårbar nå når jeg ser barn på tv. Ja, vi mammaer har stoooore hjerter som tenker på så mange små....Pappaen her skjønner ingenting hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar 2007 Hehe, her har pappan fått mye sterkere følelser også, vi så på en film der hvor datteren kastet seg foran pappan sin da en mann skjøt på han - og vi stortuta i sofaen! Det tror jeg ikke vi hadde gjort noen av oss om vi ikke hadde barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 Det samme skjedde på Greys Anatomy tirsdag (prematur overlevde, mamma døde) - lager store elvefar hver gang, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå