Gå til innhold

November: Matchvekt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere tilbake i klærne dere brukte før dere ble gravide??

Jeg har fortsatt endel kilo som må vekk før jeg kommer inn i buksene mine. Forrige gang forsvant kiloene raskt, men virker som det må jobbes litt mer denne gangen gitt.....

(Dagens innlegg fra meg )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg passer stort sett de fleste klærne nå. Er buksene jeg sliter litt med å få på, hehe. Er tilbake til matchvekta, men magen er enda ganske slapp, og får en sånn fin ring rundt buksekanten..Lekkert! Må nok litt trenig til ja, men synes trening er så tiltak jeg.

Skrevet

I wish:0). Fire kilo igjen, og buksene er laaaangt fra å passe. Begynte å bli lei av å vente på de, så jeg bestilte meg to dongribukser over nettet i en str større enn jeg pleier - skuffelsen var enorm da de måtte returneres:(. Får skylde på røykkutten!

Skrevet

Jepp! Gjort siden dag 1! Gikk ned 10 kg rett etter fødselen jeg!

Skrevet

Jeg får på meg alle klær bortsett fra noen par bukser - får foreløpig en lekker liten bilring over buksene, jeg og!

Gikk opp 20 kg i graviditeten, gikk ned 14 i løpet av 4 dager, og der har det vært full stopp, gitt. Ja ja, bort skal det!

Skrevet

får ikke på meg en dritt, det er ikke gøy i det hele tatt

Skrevet

Får ikke på meg de gamle klærene enda, har fortsatt 10 kilo igjen, men håper på å være i de ihvertfall til sommeren..:o)

Skrevet

Har noen kilo igjen.. og de er nok de tøffeste.. Passer i de fleste klærne, men olabuksa som var trang før fødselen passer ikke... Skal kjøpe meg nye klær snart da jeg fikk masse gavekort til jul:)

Skrevet

Heldige du, Kab :-) Gavekort er digg!

Her gjenstår (kremt) 9 kilo til "matchvekt", og de sitter stuck fast :-(

har tatt stoffskiftetest i går, lurer på om jeg har litt lave verdier siden jeg er full av vann i kroppen og er kjenpesliten.

Sist gikk jeg ikke ned før jeg slutta å amme, men da gikk det fort også! Håpehåpe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...