Gå til innhold

Blir dere lei av å lese alt om Benjamin??


Benni-min

Anbefalte innlegg

Jeg ser nå at jeg skriver så mye om benjamin. Huff, selvopptatt jeg??? Neida.... huff

Men det er så godt å få luftet ting med andre nybakte mammaer. Jeg har få å snakke med her. Bare foreldrene og sambo, men det er liksom ikke det samme.

Men ikke vær redd for å gi beskjed, så skal jeg slutte/skrive mindre. Eller bare la være å svare på innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er fint at du klarer/kan snakke om det som er litt vanskelig om Benjamin jeg :)

Og denne siden er for å utlevere seg om det som opptar deg eller man lurer på. Og det som opptar oss alle er jo de små nydelige babyene våre, og hva er mer spennende enn å kunne fortelle andre om de små også!!

 

Dessuten har denne siden blitt en knallfin side! Og jeg har fått masse svar fra damene her! Moro når det har kommet enda flere julimammar hit!!!

 

Bare skriv du heidija og oppdater oss på hvordan du/dere har det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skriv, og få det ut! Jeg synes det er godt å få ut ting selv her jeg! Også er det så mange som er flinke til å trøste og berolige her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Tiny. Kjenner jeg får tårer i øynene nå.

Tror kanskje det med Benjamin går mer inn på meg enn jeg trodde. Mor kan heller ikke skjønne hvordan jeg kan være så rolig og avballansert med det hele. Kanskje jeg holder det inni meg uten å vite om det. Skjønner ikke jeg heller at jeg ikke skal bli mer bekymret enn jeg er, men når jeg begynner å skrive å lese her inne,blir jeg så ofte rørt. Huff, kanskje det ennå er "hormonene som er ute av funksjon".

Takk at dere gidder å lese og komme med trøstene ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne vite hvordan det går med Benjamin, jeg!

 

Og det er vel dette disse sidene er ment som, å få luftet tankene for både bekymringer og gleder. Om vi bare hadde skrevet om hvem som har snudd seg og hvor gamle de var, ville vi vel blitt litt lei av det til slutt;-) Men ikke misforstå, det er artig å lese om det også!

 

Det er enkelte ganger lettere å skrive om bekymringer til mennesker du ikke ser, enn å ta dette med de nærmeste! Og jeg synes du er flink til å sette ord på dine bekymringer og å spørre når det er noe du lurer på! Du fikk et flott svar om narkose hos små barn, like bra svar som du ville ha fått om du ringte sykehuset - for å berolige deg før innleggelsen. Og det svaret ville du ikke ha fått om du ikke hadde lagt inn det innlegget - kanskje det er andre som lurer på det samme, til og med:-)

 

Bare fortsett du! Og lykke til til Benjamin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig blir jeg ikke det ! Sånn er det jo med alle. Vi vil jo gjerne fortelle på godt og vondtt. Jeg syns du er tøff jeg som klarer å dele det med oss:)

Dessutener det viktig å snakke om det og!

 

Og som Tre små:-) sier. Du fikk flott svar her om narkose. Fra folk med erfaring:)

 

Jeg vil gjerne følge med iallefall:)

 

Lykke til Benjamin, det går nok veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Heidi!

Ser du har fått så mange fine svar allerede, så jeg bare signerer.... Det er jo nettopp det disse sidene her er til for! Kjempeflott at du vil dele dine erfaringer og tanker om Benjamin med oss. Men jeg må si at jeg blir litt lei meg på dine vegne, blir rørt når jeg sitter og leser det du skriver...

 

Og du er slettes ikke selvopptatt. Benjamin er jo det aller viktigste i livet ditt. Det er jo ikke deg du er opptatt av, det er jo ham! Og sånn skal det være! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer også på de svarene du har fått her, synes det er bra at du kan få det ut her på dinne siden. Jeg liker meg godt på denne siden fordi det blir både nært og fjernt på en måte - vi er få som skriver her i forhold til småtroll osv men allikevel kjenner de fleste av oss bare hverandre gjennom nick - og da blir det ikke så instenst for min del iallefall.

 

Vi tenker mye på Benjamin - så ikke slutt å skriv hvordan det går! Da skal du se at det kommer mange innlegg fra oss om hvordan dere har det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei heidija,

ser du har fått mange fine svar og ville bare si at jeg vil gjerne hører hvordan det går med både deg og Benjamin. Man har liksom blitt en liten familie her inne og da blir det jo automatisk til at man bryr seg om hvordan det går :) Du er ikke selvopptatt, du er mamma og da blir det jo disse små knøttene som er viktigst.

 

Så kom med det du har på hjertet med god samvittighet og vær klar over at det er mange av oss som bryr oss om dere og ønsker dere alt godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott dere mener dette da. Jada, jeg skal bruke denne siden jeg. Godt å ha dere.

Takk igjen for betryggende ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...