Gå til innhold

Amme-bh i stor størrelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren, så frustrende det var i går å titte på amme-bh'er! Tenkte at Triumph-merket sikkert har noen alrighte i min størrelse, men neida. Ikke der jeg var i hvertfall... Hvor kan man egenltig få kjøpt amme-bh'er i store størrelser uten å måtte betale en formue for de? Jeg bruker forresten 80DD eller 80E..... Vanskelig nok å finne vanlige bh'er... sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar Kjøp har sikkert noen billige ;)

Skrevet

Hei!

Jeg anbefaler deg www.bravissimo.com både for ammebh og vanlige bh'er. De er kjempegode på store størrelser!

:o)

Skrevet

Det finnes Triumph i den størrelsen!

Skrevet

Det gjør det ja? Jeg har ikke finni det.... Hvor kan jeg finne det da??

Skrevet

Hei, jeg har kjøpt Triumph ammebh og vanlig bh i stor størrelse på Cubus. Litt rart siden de ikke har noe som helst annet som passer meg. Bruker litt større BH enn deg.

Skrevet

Var på Cubus i går, og fant ingen... men må kanskje titte på andre cubus'er også da.. Finner vanlige bh'er der, men de hadde bare 80D i amme-bh når jeg så i går, skjønner du.. Men da er det kanskje håp for meg da :-))

Skrevet

de har noen ganske billige på www.laredoute.no merkelige størrelser da men 705 skal tilsvare 80E:) ikke prøvd disse altså men kommer nok til å kjøpe etterhvert for å prøve:)

Skrevet

Jeg har akkurat samme størrelse som deg, og har kjøpt både gravid-bh (god støtte, uten spiler) og amme-bh på:

http://www.royce-lingerie.co.uk/

Er kjempefornøyd! Kostet ikke all verden, heller. Kom på ca 350 inkl frakt og toll.

Skrevet

Takk for alle tipsene, jenter! Nå skal jeg inn på de diverse nettsidene og sjekke ut litt :-) Forhåpentligvis finner jeg noen som passer! Det som er skummelt med å kjøpe over nett, er at jeg ikke får prøvd på forhånd sa, men....

Skrevet

Jo, sant det - men du har jo full returrett! Eneste du taper er portoen..

Skrevet

Min erfaring med amme-bher er at de også må kunne dekke brystet når du ligger på siden i senga. Var veldig fornøyd med Cubus sine amme-bh'er (ikke triumph) et billigmerke som ligger i esker. De fantes i store størrelser, blir å kjøpe de igjen nå til neste baby.

Problemet med "vanlige" amme-bh'er med spiler er at når du ligger på siden i senga å skal amme så ramler bare den øverste puppen ut. Og det blir mye gris i senga når den ikke klarer å holde puppen på plass slik ammeinnlegget kan ta seg av overflødig melk...

Så jeg anbefaler amme-bh er uten spiler og som også dekker puppen når man ligger på siden (HM har også noen bh'er uten spiler men disse ga ingen støtte til puppen når du lå på siden.)

Skrevet

Heisann.

Jeg bruker kun amme bher fra triumf å de finnes i store størelser. Jeg bruker 85 ell 90 d. Jeg har kjlpt mine på sparkjøp. Tror de kosta mellom 250 å 300 kr.

Klem fra carina som venter gutt i april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...