Gå til innhold

I dag var jeg ute og gikk i 15 minus


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Stakkars, hun får ikke sove i egen seng på "dagtid"(siden det fortsatt er morgen...) - så jeg tynte trøttheten hennes til det verste, så var vi ute i ca fem minutter. Skal bli godt å få det noen grader varmere ja, det er ikke så lett nå når man er avhengig av trilling for å sovne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brrrrr.... Det hørtes kaldt ut!!!

 

Har enda ikke våget meg til trilletur siden mandag jeg. Da var det ikke så kaldt, men kaldt nok.

Også nå som det er så fint vær med klar himmel og sol, men beinkaldt!!

 

Gleder meg til våren/sommeren jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke akkurat med god samvittighet at jeg går ut, men hun sovner ikke av seg selv inne(bortsett fra på kvelden, da er det ikke noe problem...) - så da hun skreik seg bort, pakka jeg henne inn i vogna og tok de 5 minuttene ute. Dekket jo til i vogna godt også, så ikke så mye trekk kom inn. Skal visst bli litt varmere i helga - gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo så dårlig samvittighet når jeg ikke får trilla tur heller jeg... Har jo kjempelyst til ut å trille, titter på gradestokken og blir like skuffa hver gang.. Er jo ikke kjekt å trille en time eller 2 når det er over -10...

 

5 minutter er jo ikke store greiene når hun MÅ sove da :)

 

Da gleder jeg meg til helgen også.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også holdt meg inne disse dagene! Det er utrolig kjedelig å måtte kjøre midterste til barnehagen, men det blir minst en halv time ute for Nora, og det er for lenge synes jeg! Jeg vil også ha det litt mildere - skal vi si -2? Slik at vi beholder snøen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk vært ute hver dag, jeg. Har vært på babykino på mandag, treff tirsdag og onsdag, i dag må jeg ut for å gå til helsestasjonen. Er heldigvis ikke mer enn 7-8 minutter jeg har vært ute av gangen før jeg har kommet inn igjen, da. Og det har heldigvis ikke vært kaldere enn -10 her.

 

Men her MÅ jeg faktisk ut og gå for naboen holder på å pusse opp. Driver og borrer i murveggen... Karsten sover nå, men jeg krysser fingrene for at arbeiderne har lunsj en liten stund til!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i nord kan det jo være kaldt! så går ut i all slags vær. Så lenge du har pakka ungen godt ned og et helse teppe for vind...så går nok det fint:) bare det ikke blir så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Stavanger er temperaturen akkurat passe, rett under null. Jeg har vært ute og trillet i sol og fint vinterføre. Det jeg ikke var forberedt på var når den vanlige vinden kom og det i tillegg snødde, det snødde jo inn i vognen, etter det lærte jeg at nett er kjekt på vinteren også. Nå er vel vinteren snart over her for i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...