petra :) Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Heia! Kan man virkelig se kjønnet når man er i uke 12??? Så spennande isåfall!!! Jeg ska på UL i morgen, og da er jeg akkurat 13 uker! Trodde ikke de kunne se kjønnet i det hele tatt da, men nå gleder jeg meg bare enda mer hvis de kan se hva kjønn det er!!! Åhhh, så kjekt! Gleder meg sånn....
nybebis Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Hei. Jeg var på Ul, i England vel og merke, i uke 13. Da så du veldig godt at babien var sprell levende og i fin form, men det var umulig å se hvilket kjønn det var. Men det er jo mulig du skal til en annen type UL enn den jeg var på. kjempe stas var det uansett. Helt utrolig å se den lille kose seg i magen :0)
nybebis Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Dette var med forige barn. Så denne gangen har jeg ikke vært på UL ennå. Skal i uke 18 ;0)
Legekjærringa Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Jeg var på UL i går, nesten 13 uker. Man kan ikke se kjønnet ennå. Du må nok vente til ihvrertfall uke 16-18. Og de som "ser" kan ta feil. MEN det som er utrolig spennende er å se hvordan mini-babyen beveger seg, profilen og de små armene og bena. Gled deg!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Er det utvendig eller innvendig UL i uke 12?
YallaYalla Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Innvendig! Fram til uke 14-15.. Ihvertfall på Majorstuaklinikken
nybaby09 Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Hei Vi var på ultralyd 12 uker akkurat, jeg trodde heller ikke det var mulig å se kjønn så tidlig, men gynekologen på sykehuset var ikke i tvil, dette er en gutt, vi spurte 2 ganger om hun var sikker, så da får jeg gå ut i fra at det stemmer. Jeg er førstegangs gravid så jeg vet ikke hva som er normalt eller ikke, men i vårt tilfelle var det nå slik da Så lykke til med ultralyden, uansett så er det en kjempeopplevelse
nybaby09 Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Glemte å si at hun gjennomførte både utvendig og innvendig ultralyd... Bildene vi fikk var tydligst når de ble tatt tatt innen fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå