Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå er det enda ei venninne av meg som er gravid, fikk vite det igår... jeg kjente det stakk i magen og fikk nesten lyst til å gråte.. :'( Vi har prøvd i 13mnd, vet at det kan ta lang tid bla bla.. men akkurat nå er jeg bare frustrert! Greide heldigvis å ikke vise at jeg ble det, de vet ikke at vi sliter og at vi har vanskelig med å få.

Det er kosli og jeg prøver å glede meg over at hun er gravid men faan så vanskelig.. vil jo ikke være sjalu og heks mot henne.. hun ble gravid uten å ha planlagt det!

Urettferdig

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7934390-n%C3%A5r-blir-det-min-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei... vet akkurat hvordan du har det. har to venninner som går høygravide i disse dager, og det er veldig sårt. er også i min 13 pp, og har lyst på baby NÅ! men vi kommer nok etter, og da er det ikke lenge før vi sitter med nurkene våre i armene. selv om det muligens blir en stund til :-/

Skjønner deg sååå godt!! Bare denne uka har jeg fått beskjed om 2 nye gravide venninner... og har mange som allerede sitter der med stor mage...

Men det blir vår tur også, ikke gi opp!

Men tankene setter seg fast, vanskelig å slappe av, som alle sier man skal gjøre..

Syns du er flink som gleder deg over venninna di, det føles så urettferdig at noen blir det uplanlagt mens vi sliter... Ønsker deg ihvertfall masse lykke til i neste runde!!

jeg hadde akkurat greid å slappe av å ikke tenke no særlig på dette med graviditet og bare tenkt at dette skal gå i boks bare jeg er tålmodig nok! så er det enda ei venninne som er gravid og da er det på'en igjen.. alle de gamle tankene, frustrasjon. blir nesten litt deppa.

Men snart er det vår tur jenter!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...