Gå til innhold

Noen som vet?Har murringer i magen og mye luft?Hadde utskrapning for 6 uker siden å går egentlig å venter på mens..noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan hende du har hatt el selv om testene har vært negative. Noen har så "kort" LH-stigning at de må teste morgen og kveld.

Muligheten for at du er gravid kan jo være ganske stor da man etter sigende skal være ekstra fruktbar etter en abort.

Helt klart at det kan være mensen som er i anmarsj med tanke på murringene dine og lufta. Jeg hadde det også sånn etter mine sa'er. TR kom tilbake etter nøyaktig 6uker begge gangene.

Ta en test så slipper du å lure så mye;)

ja er godt mulig jeg har hatt el.hadde utskrapning 15 des.men har ikke fått mens ennå.gått 6 uker nå..så jeg kan vell ikke hatt el når eg ikke har hatt mensen ennå?!!har tatt el tester siden 5 januar..og graviditets test for 2 dager siden men negativ,så ikke vet jeg.har du erfart noe lignende??

El kan du ha hatt jo selv om du ikke har fått mensen tilbake. Det er jo mange som blir gravide rett etter en abort uten å ha fått mensen og da MÅ jo el har vært tilstede.

Jeg har som sagt hatt to sa og fått mensen tilbake etter 6uker begge gangene. nOen går lenger, andre kortere. Jeg sjekket ikke etter el da men jeg tror jeg hadde det ettersom jeg hadde el-smerter og slim.

Vis du ikke er gravid så er nok mensen rett rundt hjørnet. Det pleier som regel å ta en liten stund før kroppen setter igang med normale sykluser igjen.

ja okey,gjerne dumt skrevet av meg.ikke hekt innpå alt dette med el.har hatt en del utflod men slim vet jeg ikke.hmm.ikke lett dette.

det er aldri lett å vite hva som skjer med kroppen etter en abort. Og ingenting er dumt skrevet. Her spør vi til vi skjems og får svar uansett hva det er vi måtte lure på;)

Men det som er sikkert er av kroppen ordner opp selv. Ting kommer igang igjen og muligheten for å blir gravid fort er stor. Jeg blei gravid etter en mens begge gangen jeg hadde sa.

Les alt om eggløsning på : Pernille.info

Der står det utrolig mye lærerikt!!! Jeg har hatt mye hjelp av den siden;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...