inventum Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Håper vi våkner opp til noen gode nyheter her på BIM i morgen Status her: fortsatt ømme bryst, litt stiv i korsryggen, romler litt i magen(huff, mensmurringer...) og fortsatt litt småkvalm - negativ graviditetstest i dag (3 dagers)
cowgirl_in_katmandu Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 god natt du og:) status her: ømme bryster,murrer i magen,kvalm hele dagen,og minimal matlyst.... har ikke tatt noen test jeg...orker ikke tanken engang..men på lørdag må jeg bare,om ikke tr dukker opp før det da:P sov godt!!
inventum Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 Å så flink du er da! jeg er skikkelig utålmodig nå Men det er bare 3pp, så jeg er nok litt forberedt på at det kan ta tid. Men det er jo litt moro og spennende å se om den sitter nå! Sove godt!
cowgirl_in_katmandu Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 da er du fortsatt i den gode spennede fasen ja..håper du slipper å vente for lenge!!lykke tilXXXXXXXX
inventum Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2007 Ja, nå har vi brukt el tester denne gangen, hatt masse kos, el kommer når den skal og syklusene er stabile. Så går det ikke etter et par ganger til, så sjekker vi det opp, mannens sædkvalitet og min tilstand. Vi har begge fått barn fra før, så vi vet vi "kan", men kanskje ikke sammen, og vi er noen år eldre? Men dersom det bare skal litt ekstra hormoner til, så tar vi det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå