-carina- Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Juli-klubben 2006 fortsetter sin suksess! Vi treffes igjen onsdag 31/1 fra klokka 11! DIB-babyer i andre aldre er også hjertlig velkommen! Mer informasjon om møtested kommer!!! )
linneagudmundson Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Om det blir i Oslo så kommer vi! Fast lite senare... Linnéa med Noomi Amanda (7 uker:)
tre små:-) Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Henger med gjerne med om det blir treff på kafe i sentrum - bor jo litt langt unna, men nærmere sentrum enn østkanten, iallefall! Og er vel ikke så lett å få dere ut på bondelandet til meg for å ha treff her;-) Blir det ikke kafe denne gangen, henger jeg med evt på en gang dere skal til sentrum!
-carina- Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2007 Vi møtes på Onkel Donald denne uken også. Kjempekoselig kafe med god mat. Bortsett fra trappene opp, så er dette en veldig barnevennlig kafe. De godtar barnevogner inne og har stellerom... )
-carina- Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2007 Fikk sms av Hilde H., hun kommer... )
-carina- Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2007 Ser at jeg skrev Hilde H... Jeg mente Hilde M... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå