Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Jeg kan få ut over 300 ml fra hver pupp. Er dette mye? Kan vel regne med at barnet mitt spiser som en hest også, da?
Expat Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Ja det er mye. Er barnet ditt under 6mnd? Har du tenkt på å donere til melkebanken? De kan trenge litt superpupp, og du får mer enn en hundrings for literen!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Såvidt. Hun er 5 mnd. Har spurt om å få donere, men sykehuset her tar ikke imot lenger. Har fryseren full av melk, men den er vel harsk nå. Tror kanskje jeg har ca 5 liter liggende?!
Expat Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 I dypfrysen holder melken minst 4mnd, og opp til 6mnd for drikke. Det fungerer også som badetillegg hvis barnet har tørr hud eller eksem! Det er jo flott at det fungerer slik for deg da! Er du lettmelket så er det også lett å øke i sykdomsperioder når det trengs i det neste året! Så greit når bare mm gjelder...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Hvordan kan man få donert melka, da?
Expat Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Det du allerede har kan ikke doneres. Man må snakke med en melkebank, ta noen blodprøver og oppsamlingsutstyr. Kanskje dette ikke blir aktuelt med dette barnet, men siden du vet du er lettmelket så kanskje en ting å sette opp umiddelbart etter neste(?) barn er født?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå