mariell82 Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Bruker stifter i snittet,dei tar dei vekk på sykehuset før du reiser hjem.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg ble sydd med sånn tråd som forsvinner av seg selv... Ingen sting å ta her! Tok vel noen uker før stingene forsvant..
Benni-min Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Jeg vet ikke hvordan jeg ble sydd, men 5 dagen (hjemreisedagen), dro de bare tråden ut. En sammenhengende over hele snittet. Merkelig.Tok tak og dro til. Merket ingenting.
spagetti Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Jeg ble "stiftet" sammen. Disse stingene/stiftene ble fjernet etter 5-6 dager mens jeg enda lå på sykehuset.
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Jeg hadde sting som forsvinner av seg selv,en blir sydd slik at stingene ikke viser.
@nemone Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Hei, jeg ble sydd bare innvendig, ble limt utvendig - ingen stifter eller sting som måtte fjernes. Så veldig fint ut fra dag 1, hadde bare noen plasterbiter over såret som jeg tok av selv etter 3 dager. Stingene innvendig er sydd med sånn tråd som løser seg opp og blir borte av seg selv. Vet ikke om det var svar på spørsmålet, men sånn var stingene/såret mitt iallfall. Gjorde inngrepet på AHUS.
rødhette* Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2007 Dette er sånn som skal forsvinne av seg selv, det jeg har... Ser bare enden på tråden, derfor jeg er nysgjerrig, når den vil forsvinne hehe
Thea og Erle Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Den detter av. Usikker på når da:) Tror ca 10 uker hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå