Gå til innhold

Oslo-folk... Ta en titt her!! Og dere som ikke er Oslo-folk.... Unnskyld!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg var inne på Småtroll og "maste" etter juli-mammaer (som vanlig) da det kom frem at noen syntes det var litt for mye Oslo på disse sidene her. Vi har derfor kuttet ut med "Oslo-innlegg" her. Nå er det bare sånn at det har kommet så mange nye på disse siden her som jeg har lyst til å informere litt. Så jeg håper dere som ikke bor i Oslo kan tilgi meg dette ene innlegget her. Lover at det ikke skal bli en drøss med Oslo-innlegg!! :o)

 

Fra babyene våre var ca to måneder har vi i juli-klubben i Oslo hatt DIB-treff ukentlig. Er kjempekoselige treff, med masse trivelige juli-mammaer. (Er i blant også noen yngre og eldre DIB-babyer med) Siden det ikke har vært ønskelig med "Oslo-innlegg" på juli-klubben har vi ikke fått informert dere nye, men nå våger jeg meg på ett nytt innlegg! :o) I starten møttes vi på kafé i sentrum, nå veksler vi mellom å møtes hjemme hos hverandre (spredt over hele Oslo) og på kafé. Hadde vært veldig hyggelig om noen av dere nye her inne på klubb-sidene også hadde hatt lyst til å bli med!!

 

Har foreløpig ikke avklart møtested for neste uke, men vi har fast møtedag på onsdager fra klokka 11... Mer informasjon ser dere etter hvert på DIB-treff-sidene!! Håper noen av dere har lyst til å hive dere med!!

 

Velkommen, velkommen! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fare, tar meg ikke nær av at dere oslo-folk skriver dere imellom her.

Kanskje dere kan som på småtroll 0 - 1 lage dere en oslo tråd for møtene deres...??? bare en tanke. Så blir det jo lettere for dere å informere hverandre men samtidig ikke lage en drøss med oslo-innlegg (ikke at det fornærmer meg)

 

Gjør det som passer best for dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut informasjon om treffene på DIB-treff-siden... Er egentlig like greit å "skravle" der for å avtale når og hvor. Men ville bare ha ett lite innlegg her for å informere nye brukere av klubb-sidene at de var velkommen med på treff... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg!

Jeg bare holder denne her litt mot toppen en liten stund, jeg... Satser på at noen av disse Oslo-folkene som har presentert seg kanskje kommer innom og titter... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje noen nye folk bruker helgen sin foran PC'en... Jeg dytter denne til toppen, jeg... Skal snart gi meg med disse dyttene nå, altså! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Carina. Hyggelig å bli invitert, men det har seg slik at jeg jobber 40%, så hele onsdag og halve fredag går med til jobbing mens pappaen er hjemme. Ellers prøver jeg å få tid til å møte vennene mine, jeg har endel med barn. Det er såpass at jeg ikke møter på barseltreffene våre. Håper dere har det hyggelig på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...