Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har ikke lyst til å bruke minipillen, blir så hormonell og lett å glemme.. Vil ikke bruke spiral, har hørt man kan bli steril (i verste fall), kondom er utelukket, hoppe av i svingen er litt risky selv om vi brukte den metoden i to og et halvt år. Hva kan jeg da bruke?? Som sambo sier: "Først må vi jo ha sex." Vel han har et poeng. Hehe. Må vel bare komme i gang!
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 P-ring (nuvaring) er det jeg bruker. Det er en liten plastring som avgir en veldig liten dose hormoner (de samme som p-pille) den sitter i 3 uker, så skal den ut, du får en vanlig mens (min blir kortere og lettere) etter ei uke skal den inn igjen for tre nye uker. Du kan også sette inn ny ring i stedet for ringfri uke og dermed droppe mensen, men bør ifølge legen min ha mens hver 3 måned for å unngå tilfeldige blødninger som følge av manglende mens... Jeg har ingen bivirkninger og synes den er genial, dessuten merkes den når man boller og gubben min mener at det er veldig nice:) Det var dagens reklame fra meg;P
Murmeline Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Hvordan funker den Sweet Amber? Mye styr å få den på plass? Er den ammevennlig tro?
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Krever litt øvelse, men når du først har fått dreisen tar det 30 sek. Akkurat som med tamponger må du passe på at den er langt nok opp for å ikke kjenne at den er der. Sitter her med paknvedlegg..Det står at "vis forsiktighet ved bruk ved amming" hva enn det skulle bety...Hør med doktern du..Jeg ammer ikke, så legen sa ikkeno om det.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Æsj, da kan jeg sikkert ikke bruke den. Ammer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå