Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Svigers og jeg har et dårlig forhold.De liker meg tydeligvis ikke,har aldri gjort dem noe.Har merket helt siden starten at de misliker meg.Sambo og svigers har et dårlig forhold,krangler hele tiden.De valgt å kutte kontakten med oss og jeg fikk beskjed om å ryke og reise.Dette var på nyttårsaften.Så i går begynte de å klage over at de ikke får se ungene osv. Og at å holde ungene borte fra dem er det verste vi gjør mot dem.Burde de ikke tenkt over dette før de bestemte seg for å kutte kontakten? Hvorfor i helvette skal jeg gidde å la de ha mine unger når de ba meg ryke og reise? Hva er det de tror de er??? Har aldri likt dem heller.Hun er så jævla kontrollerende hele tiden.Går inn her akkurat som det passer henne,henta vesla på sykehuset 10 timer etter hun var født for å ta henne med opp på avdelingen der hun jobber.Skjønte tydeligvis ikke at man trenger hvile.Løp ned dørene her nesten hver eneste dag i begynnelsen og masa om alt mulig.Og det er så sinnsykt mye mer.De respekterer ikke en dritt av våre regler heller. HVORFOR TROR DE AT DE SKAL FÅ HA UNGENE???
♥maxen min♥ Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Skjønner at ikke det er noen enkel eller god situasjon. Men tror ikke det vil komme noe godt ut av dette om dere ikke tar saken i egne hender. Få barnevakt til ungene, reis dit og sett dere ned og snakk sammen, uansett hvor mye du misliker de, og uansett hvor tøft og vondt det er. Da er det dere som får "overtaket", dere som tar kontroll over situasjonen og dere som er tøffe. Konfronter de rett og slett. Sett opp en liste over ting dere vil ta opp og gå gjennom den sammen så dere står likt. Lykke til da!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Hadde samme problem med svigerforeldrene mine. De aksepterte aldri meg, og gjorde alt de kunne for å tråkke på meg. Derfor kuttet jeg kontakten for 6 år siden. Å la de treffe min lille gutt er HELT uaktuelt! Følg magefølelsen din, og sett skapet på plass!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Hva sier barnets far til at de ikke får se ungen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå