Kristin og lillemor Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 gjør deres barn det? Tulla på snart 4 mnd er så stille..må nesten kjenne om hun puster av og til..litt ekkelt syns jeg
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 jeg putter ofte hånden oppå brystet hennes for å kjenne etter jeg... kjempe stille ( ikke nå da for hun er syk så det surkler inni henne når hun puster)... merker så vidt pusten hennes om jeg fukter fingeren og holder forran nesen...
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 jeg var sånn da jeg var liten jeg også har pappa fortalt tusen ganger så det er sikkert normalt.....
TurboPrinsessen:-) Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Hei du:-) Svarte deg på innlegget i går, men noen timer senere. Hadde vært kos å få kontakt med noen som bor litt nærmere megselv.. Fant ingen profil på deg, men om du sender mailadr din til postkassen min, så kan vi jo ta det derfra? Vår datter puster også veldig stille ( ikke akkurat nå da hun er syk ) Har ofte omtrent lagt hodet på magen hennes for å kjenne bevegelse, og av og til må vi også ta i henne.. Synes det kan være vel så ekkelt når hun plutselig lager en merkelig lyd - for så å bli helt stille.. Da iler jeg til rommet..
BettyBoob Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 gutten min på 10 mnd puster også veldig stille. jeg sjekker ham før jeg klarer å legge meg til å sove selv. Hvis søsteren min er barnevakt sjekker hun hvert 10 minutt....hun er så redd for at han skal dø mens hun passer ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå