Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- bestille/kjøpe dåpskjole

_ besemme meg for mat ( bestille eller lage)

- leie lokale

- spørre om "folk" kan lage kaker

- lage bordkort

- tegne opp bordplassering

- kjøpe bordpynt og bestille servietter

- finne bilde eller annet "pynt" å ha på gavebordet

- kjøpe brus og mineralvann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frukt fat?

Te og kaffe (hvis du skal ha det ute, hjemme har man somregel slik liggende)

Kommer ikke på noe annet i farten.

Skrevet

kom på mere

bestille dåpskake?

" Kransekake? ( kjøpe smell krutter)

Skrevet

Fruktfat var lurt, det er godt å ha til kaffe og kaker, og kaffe og te må vi ha ja.. der ser du, alltid lurt å spørre noen:) hihi

Skrevet

mamma og pappa skulle bestille dåpskake med bilde til oss....

kransekake kanskje man må ha, ellers så har jeg ti andre kaker på listen min ås tror kanksje det holder....???

Skrevet

Hvor mange blir det?

Skrevet

24 voksne, 6 mellom store barn og tre små barn, pluss dåpsbarnet da selvsagt.....så vi blir en del....

Skrevet

Også 10 kaker???

Skrevet

Det blir mye kak på hver..... Er dere glade i kake?

Skrevet

-lage/kjøpe, skrive og sende invitasjon

-er kirken i orden?

Vet ikke hvor langt du har kommet i planleggingen din.....

Skrevet

ja latså.. hehehe, jeg var redd det skulle bli for lite ! nei jeg tenke da blir det noe for en hver smak... telte igjen nå, blir ikke ti kaker, det blir 8kaker, en pai og prinsessemuffins.... hihi, nå følte jeg med dum.....hahaha

Skrevet

kirken er bestilt til 11.02, og invitasjoner er sendt ut....

må bare bestemme meg for om jeg skl alage gryterett eller bestille/lage snitter.... mamma ( som tror dette er hennes jobb å planlegge- første barnebarn, hun tar helt av- mener det erlettest med snitter, og det er vel sant nok, men godt med noe varmt da..... )

Skrevet

Kan garantere deg at du blir sittende igjen med masse kake! Hehe..

Vi blir 21 stk, og vi skal ha 4 kaker..

Skrevet

da får vi ha venner på reste kakespising etter dåpen- siden de ikke får komme i selskapet:) eller så har jeg helt sikkert noen nieser som kan ofre seg og ta med litt hjem, og svigerfar er et kakemonster, og svigerinnen min:) dette går som en lek:) haha

Skrevet

Leker/aktivitetet til ungene. Vi hadde en del barn i navnfesten til minsten her og hadde gjort ferdig et rom på forhånd (leide lokaler) hvor det var tv/dvd/playstation, lego, småbliler, tegnesaker, spill, koppestell og barbier. Det var kjempekjekt, for da hadde ungene noe å kose seg med og foreldrene til disse kunne slappe av med kaffin uten å måtte løpe etter deres håpefulle ;-)

Lykke til med barnedåpen da

Skrevet

husk å ha batteri oppladet og film til videokamera e.l :) min lille mann skal også døpes 11.02 :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...