Gå til innhold

Flere med IKM i uke 5 her =) ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om det var noen fler her som har IKM samme uken som meg..Gøy å se hvem som får det til av dere!! =)

Krysser fingrene for alle sammen!!

*smiiil*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med der ja:) den 30.. *SPENT*

Eller skal jeg dytte opp tråden til deg, så får du se! Vi er ganske mange skjønenr du, så dette blir spanandes:)

Skrevet

Åjaa..Dytt den opp.. Så hiver jeg meg på den =)

Kjempe spennende!!!! Jeg har 4 feb.. Blir jo helsprø av å være prøver.. hehe. Tenker jo ikke på annet nesten..

Skrevet

Hei

Jeg har også IKM 4 februar :o) Tror jeg da, vet ikke helt hvor stabil syklus jeg har etter at jeg sluttet på minipillen i desember (har ikke testet etter EL så jeg vet ikke engang om jeg har hatt det).

Dette er vår første pp denne gangen (har en jente fra før), så jeg er veldig spent på hvordan det har gått. Regner med det tar en del lenger tid, men man vet jo aldri...

Lykke til til dere alle.

Skrevet

Hei!

Så spennende da =) Dette er vår første pp etter en MA i desember..Men da var det ikke planlagt..så har aldri vært inne på bli gravid før.. Vet ikke om min syklus er helt stabil. Får bare krysse fingrene å håpe =)

Kjempe lykke til!! =)

blir spennende neste søndag..hehe

Skrevet

Jeg har også IKM 4 februar :) Dette blir spennende!! Jeg kan bare ikke få krysset fingrene nok for oss..... :)

Skrevet

Samme her..Håper ALLE på listen får klaff!!

Må gjøre meg klar til jobb jeg..Ha en kjempe fin dag alle sammen!! =)

Skrevet

Har IKM 29.

Lykke til alle sammen!!

Krysser fingrene for dere!

Skrevet

dytt dytt.. har ikm 1 /2 feb.. men testet pos på el test nå?...hmmm..

Skrevet

OJ!??

Ta en grav. test da vel??!

Kanskje du blir den første av uke 5 jentene!!! :)

Krysser alt nå!!! (Til og med beina, er jo ikke vits i å spre dem lenger nå!! Ha ha..)

Skrevet

Tror IKM er på mandag, 29.01.

Testet i dag med CB digital, for er jo spent som alltid - men svaret var klart negativt.

Skrevet

Kremt... Litt usikker på hva jeg svarte på her gitt... Tror kanskje denne tilhører en annen tråd... Sikkert den tidlige amme/graviditets-tåka som slår inn;) Jepp, det er nok ett tegn..

Skrevet

Heisann.

Jeg har IKM 29, tror jeg.

Tenkte å teste 31. hvis TR ikke er kommet, for da har jeg bursdag.

Hadde vært litt av en 30 årsdagspresang, da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...