Gå til innhold

Jeg lister meg forsiktig inn til dere...

~Vimsemor~

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Etter å ha smuglest litt på disse sidene de siste ukene lister jeg meg veldig forsiktig inn til dere. Jeg har vært på ultralyd i dag, og det er til tross for småblødninger og lite svangerskapsymptomer et lite frø der inne med hjerte som banker akkurat som det skal. Jeg er så utrolig lettet!!

En kort presentasjon: er 38 år, bor i Follo og jobber i Oslo. Vi har to jenter fra før på 9 og 11 som kommer til å bli overlykkelige.

Jeg er bare 6+4, så det er veldig tidlig. Derfor slamrer jeg ikke med dørene, bare smyger meg varsomt inn og håper jeg skal være her helt til 18. september.

Hilsen til alle fra

Fortsetter under...

Gratulerer! Hvisker jeg......

Skjønner godt at du går litt stille i dørene, det er greit å se det litt an, særlig hvis man har opplevd at det ikke har gått bra før.

Jeg er i uke 11 og er "åpen gravid" kun her inne. Vil vente til etter UL i neste uke før vi forteller det til flere.

Alle gode ønsker for svangerskapet!

Velkommen hit, Vimsemor68!

Her er det bare å liste seg inn. Jeg var på treff i går (mitt første), og det er mange koselige damer på dette forumet!

Bankende hjerte er et godt tegn, så dette vil nok gå bra! Men, kanskje greit å vente litt til før du sier det til andre. Da er det greit å være "anonym" her inne :-)

Selv er jeg 35 år fra Oppegård, og venter min første i mai. Morsomt med flere fra Follo!

Ja velkommen inn til oss Vimsemor68!

Var selv på tidlig ul i dette svangerskapet og fikk se et lite bankenede hjerte. Var helt utrolig. Jeg hadde også hatt noen blødninger i forkant og var lykkelig og få bekreftet at det var en spire der.

Jeg er 36 år, opprinnelig fra Trondheim men bor i Slemmestad. Venter gutt nr 2 nå i mail.

Lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...