meg vel Skrevet 24. januar 2007 #1 Del Skrevet 24. januar 2007 ny her inne, har en liten gutt født 17 juli - i dag begynte han å klappe i hendene sine da vi sang "bake kake søte" - helt utrolig nydelig -her skjer det nye ting omtrent hver dag.. Har deres begynt å klappe enda..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 24. januar 2007 #2 Del Skrevet 24. januar 2007 Velkommen velkommen:) Ingen klapping her enda, ikke bevisst ihvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 24. januar 2007 #3 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei og velkommen inn til oss Her er det heller ingen klapping, men synes det er veldig festlig når jeg klapper hendene hennes, mine eller andre gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 24. januar 2007 #4 Del Skrevet 24. januar 2007 Så fint du dere fant veien inn hit. Min gutt er født 30 juli, og han klapper ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 24. januar 2007 #5 Del Skrevet 24. januar 2007 Velkommen, velkommen! ) Er ingen klapping her i huset enda heller... Men han har begynt å følge interessert med når jeg gjør det! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå