bebito:-) Skrevet 24. januar 2007 #1 Del Skrevet 24. januar 2007 Nå har jeg lagt ut skrytebilder på profilen min;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 24. januar 2007 #2 Del Skrevet 24. januar 2007 Sååå søt da:) skikkelig going:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2007 Kjempesøte Sanna og Simen og;-) og velkommen tilbake til Trondheim.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 24. januar 2007 #4 Del Skrevet 24. januar 2007 Så herlig gutt og flotte bilder!!! ) Har du vært hos fotograf, eller har du fått tatt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 24. januar 2007 #5 Del Skrevet 24. januar 2007 Takk for det:) Med i noen Dib. treff-klubb du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 25. januar 2007 Kjenner ikke til noen dib-treff nei. Ikke så lenge siden jeg begynte å være inne på disse sidene. Carina: samboern er hobbyfotograf:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 25. januar 2007 #7 Del Skrevet 25. januar 2007 Å, du har helt rett! Du har en virkelig nyydelig gutt! Og jeg vil også ha en sånn hobbyfotograf!! Kjempefine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 25. januar 2007 #8 Del Skrevet 25. januar 2007 Såå søt ja! Driver å skal legge ut skrytebilder jeg også, men ting tar tid her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 25. januar 2007 He he, takk for det! synes jo selv han er verdens fineste, men det syns jo selvfølgelig alle om sine egne. Er sånn det skal være det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 25. januar 2007 #10 Del Skrevet 25. januar 2007 Sanna & Simen velkommern til Trønderbyen igjen Vi er med i juni/ juli klubben her i byen, kjempe koselig gjeng som treffes en dag i uken, bare heng deg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 25. januar 2007 #11 Del Skrevet 25. januar 2007 Det vil jeg prøve å få til når vi er på plass i starten av mars:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 25. januar 2007 #12 Del Skrevet 25. januar 2007 Det blir kjekt ja Hvor skal dere flytte da ? Vi bor på Byåsen ( masse snø her ja) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 25. januar 2007 #13 Del Skrevet 25. januar 2007 Vi har kjøpt oss hus på Tiller, men det er ikke ferdig før i august. Så fram til da vet vi ikke faktisk. Mannen min er oppvokst på Byåsen han:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. januar 2007 #14 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg er bittelitt hobbyfotograf, men slettes ikke så flink. Men øvelse gjør jo mester, og nå har jeg jo fått ett objekt å trene masse på!! ) Er veldig artig å se på baby-bilder, prøver å huske litt av det jeg ser, slik at jeg kan bruke det når jeg skal ta bilder... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå