Gå til innhold

Testet svakt positivt i går.....

Anbefalte innlegg

Hei, ja i går gjorde jeg som så mange andre her inne: tok testet flere dager før tiden. Skal ta blodprøve på RH på fredag, men fristelsen til å gå innom apoteket ble for stor, og når man har testen i hus er det jo helt umulig... Kan vel kanskje si at du "Mature" inspirerte meg litt da du testet positivt noen dager før tiden.... Ble kjempeglad og hadde festdans hjemme, selv om streken var svak. Får vel vente med den store gleden til fredag. Kjenner ikke noe særlig med symptomer, bortsett fra at jeg har måttet stå opp noen netter å gå på do.

Gratulerer til dere andre som har testet positivt, og ønsker alle sammen her inne lykke til videre.

Mother77

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7930992-testet-svakt-positivt-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå, gjorde du?? grattis!!

Jeg skal også ta blodprøve på fredag.. tror ikke jeg tørr teste før da.. testet på lørdag, den var negativ og fikk en skikkelig nedtur..

Men hvis din er svak i dag... (gruble), da er det jo håp! :o) tok du nå i kveld?

Hei Pia_29 !

Å nei du jeg tok den i går ca kl 15.00, så det var jo virkelig altfor tidlig Men jeg har sovet så dårlig om nettene for tiden og tenkte at dersom jeg kunne få et slags svar så ville det hjelpe. Men en ting kan jeg si, nattesøvnen er ikke blitt bedre !

Lykke til til deg også.

Mother77

Annonse

Så flott at en "gammel" 41 åring går foran med å bryte regler å teste før tiden! Som nevnt var streken veldig svak tre dager før tiden - men det viste seg å stemme!

Har på følelsen at du er i mål på fredag... Som deg, kjente/kjenner ikke jeg noe særlig symptomer heller. Det er muligens et godt tegn i seg selv da er i hvertfall ikke mensen på gang heller.

Gleder meg til blodprøven din på fredag!!

Sov godt om du klarer :-))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...