Gjest Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 En av legene på jobb kom på legevisitt i dag og startet med å si:" trine, er det lenge siden du har sjekket jernlagrene dine??? Du er jo blek som et lik!" Mnja.... Det er jo snart 3 mnder siden da... Så det er vel på tide med en ny sjekk.. Utover dagen i dag har jeg vært sinnsykt kvalm, hatt feber og helt utafor.. snille mamman min bestilte time til meg.... Har aldri hatt UVI før, men regner med at det er det... Pleier ALDRI ha feber.. Men men.. Får ligge på sofan under dyna mi og kjenne på en aktiv krabat i magen..
Xenaen Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Daakar! Ikkje no særlig å være idårlig form. Medfølelse te dæ!! (t 07.06.07)
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Det er noe dritt... Men har en snill samboer som varter meg opp Hehehe.. Måtte skrive på at du har termin en skarve dag før meg! Hehehe.. Mobb mobb liksom
Xenaen Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Hehe, ja det kunne tolkes som en mobb, det tenkte jeg ikke på!!! Du skal se du får før meg! Min første graviditet hadde jeg termin ei uke etter søskenbarnet mitt. Gjett om jeg fikk høre det - det var jo nesten som om det skulle være ett år mellom de her ungene. Men den som ler sist... For jeg fikk nemlig på hennes termin! Verdens mest bitre jente den dagen var henne! hun måtte enda vente i tre dager til før bane kom. Hehe. Så det skal du bare tenke på - den som ler sist...
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Hehe.. regner nesten med at siden du er 2.gangs at du får før meg. Men en skal aldri si aldri Har vært hos legen i dag og han fant ikke noe galt.. Han var litt bekymret ettersom jeg har feber, og det har jeg bare når jeg er VELDIG dårlig.. Men han trodde muligens det var influensaen som var på tur.... Pleier jo aldri å være syk, men en gang må jo være den første.. Blir jeg syk må jeg være borte fra jobb i 14 dager. Var vaksinering mot influensa i høst, men den kunne jeg ikke ta, så da får jeg bare bli syk.. Har ikke hatt influensa før, så jeg håper det blir med dette her.. Vel vel.. Får vel snike meg til en time på sofan før jeg reiser på jobb
Xenaen Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Ja, influensaen har tatt hardt for seg her også, annahver arbeidstaker er sjuk for tida. Æ e jo faktisk tredjegangs også, men fikk altså min nr to tre dager over termin (UL-termin). Så på en måte regner jeg med at jeg får enda senere denne gangen;-) Nei ta deg ei lita egenmelding å komme deg på, heller enn å vente til du blir skikkelig sjuk! God bedring.
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Huff, stakkar Trine! Håper du blir betre fort!! Mange god-betringsklemmar kjem din veg ¤----(",)----¤
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Ville bare si god bedring, og håper virkelig at du slipper unna den værste influensaen!!
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #10 Skrevet 27. januar 2007 Hei og hopp jenter.. Hm.. Har hatt feber ett par dager, men i dag så er jeg faktisk ikke påvirket av feber!! Helt herlig, føler meg frisk og rask faktisk... Så det var nok som legen sa.. Influensa som ikke vil bryte ut.. Takk for bedringsmeldinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå