Gå til innhold

Et spørsmål..

Anbefalte innlegg

Hei :)

Er det noen her inne som har hatt vaginal fødsel, så et keisersnitt??

Hvordan sammenligne disse to??Jeg fødte jenta mi for strax 2 år siden, og jeg hadde et langt fødselsforløp og måtte syes på operasjonstue etterpå..hadde totat ruptur..ikkje særlig godt!!!Mens jeg da ligger på sjukhuset, når man er mest sårbar, kan en jordmor fortelle meg det at det ikkje er sikker at jeg klarer holde på avf. eller urin lengre etter dette...(noe jeg heldevis kan, puh)Legen min sa at ved neste fødsel kan jeg revne like mye..Så har egentlig bestemt meg for at skal jenta mi få en lillebror eller en lillesøster, så blir det keisersnitt...

Er det så enkelt??Får man velge??Legen min sa at jeg skulle få et møte på sykhuset ved neste graviditet, slik at det kunne diskuteres...Har noen vært i samme sit.??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7930745-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis legen har sagt at du kan revne like mye ved neste fødsel, vil jeg tro at du vurderes som en sterk kandidat til keisersnitt.

jeg ville ha kontaktet sykehuset for å få avklart dette kanskje med en gang. jeg selv hadde en forløp som varte i 3,5 døgn før fødselen gikk over i en aktiv fase som igjen endte opp i et for meg sjokkerende hastesnitt. jeg skal ha muligheten til keisersnitt ved neste fødsel. hvis ikke-de skal gjerne gi meg masse råd og samtaler rundt dette. ja hvis ikke skal jeg ikke ha flere barn. det var for grusomt.

be om å få snakke med de før er mitt tips...hvis sjansen for at det samme skjer igjen og at du kanskje skal få innskrenket ditt sosiale liv fordi du neste gang ikke klarer å holde på urin eller avføring??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...