Mamman til M&E Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Er det andre typer tabletter mor halsbrann som er et bedre alternativ? Æsj og æsj!
to-tette- Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 prøv natron blandet i vann!! Funker kanonbra her! :-)
ceso Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 jeg er heeeelt enig med deg!!!! jeg bruker link jeg nå da.. syns de funker som bare den ellers er jeg "flink" og drikker melk til hvert måltid...
Mamman til M&E Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2007 Natron? Hvor mye natron i eks et glass vann da? Heldig du som synes de er gode, jeg brekker meg nesten jeg. Får prøve meg litt frem kanskje, Link har jeg heller ikke prøvd ennå. Takk for svar. :-)
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Har du prøvd gaviscon i flytende form da? Smaker jo ikke noe spess godt, men den smaken forsvinner fort etter at har svelga unna, å tatt litt vann... (har ikke smakt tyggetablettene)..
Mamman til M&E Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2007 Visste ikke at de finnes i flytende form. Det er nok mye bedre ja, fort gjort liksom. Det skal jeg jammen prøve.
ks23 med William og Lucas Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 er det virkelig så ille da?? Grudde meg som bare det jeg også men var da ikke så ille syns jeg. Bedre enn den sure oppstøten hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Gaviscon er noe av det verste jeg har smakt. Har levd på Link i mange år (den blå) og den kan du trygt ta. Zantac er også godkjent av leger mot halsbrann og den varer myyyyyye lengre og har ingen smak siden det er en liten sak som skal svelges!
*Mi tesorito* Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har brukt afrulax (tror det skrives sånn). De smaker heller ikke GODT, men er faktisk ikke SÅ ille heller:) Litt flourtablett-aktig smak synes jeg, bare litt eklere... Drikke litt etterpå så er det borte vekk.
mamman til M&M Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 vet...er helt grusomt..men eneste som hjelper for meg:) så er liksom verdt det...
chill+enda en til Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 Link er MYE bedre! Jeg kjøpte en pakke med det derre Gaviscon-rælet... fytti *pføy* Det var én tablett, og så var jeg tilbake på Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå