Gå til innhold

Gravid truser og ammebh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har begynt å bruke dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravidtruser har jeg aldri kjøpt. Ikke sist jeg var gravid heller.. Brukte sloggi.. De fungerte godt nok. Amme-bh'ene fra sist har aldri blitt lagt bort så ja dem bruker jeg også. Men må nok bytte dem ut snart. Men er jo ikke behov for dem før man begynner å amme da...

Skrevet

Ikke ennå, men har kjøpt sånn gravid-truse, og skal begynne å bruke snart. Amme-bh blir jeg vel neppe å bruke før babyen kommer ut...

Skrevet

gravide truser ville jeg aldri ha brukt. Så stygt. Går fint med vanlige truser

Skrevet

Jeg har droppet stringtrusene og begynt med mer hipsters/hotpants i ren bomull.

Ammebh ser jeg ikke helt behovet for, vi har ikke et så sprekt sexliv at han må ha lett tilgang til puppene med luke og alt ;)

Skrevet

Vil bare si at det finnes flere typer mamma-truser. Jeg kunne aldri tenke meg å bruke sånne som går lagt oppå magen, men har noen som er litt ekstra lave forran. Disse strammer garantert ikke over nederste del av magen (akkurat der magen begynner å bule ut), da de er som en normal truse, men går litt neg midt forran, altså ikke like lave hele veien.

Ellers så finnes det jo veldig mange hipster-truser/boxer nå.

Skrevet

Jeg har kjøpt noen sånne truser som går lavt under magen, og de er veldig behagelige. Ellers må jeg si at jeg har et lite problem mht. bh siden jeg har gått opp en størrelse eller to etter at jeg ble gravid. Kjedelig å kjøpe helt nye bh'er, så det er vel greit å kjøpe noen man kan bruke når man ammer også? Det skal jeg tenke på. Men man blir kanskje enda større når man får melk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...