Gå til innhold

Puregon.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snart gravid C";).

I utgangspungtet ønsker jeg bare å dytte opp innlegget ditt,for jeg er egentlig ikke kvalifisert til å svare deg.Og når jeg har sagt det,så vet jeg at du tar det i betraktning.Ikke sant?

Jeg skal selv i gang med ivf nå,ringte inn mens i dag.Jeg skal på nedregulerings spray fra dag 21 i syklus.Etter 14 dager på den skal jeg kombinere sprayen med sprøyter.Nå da i 14 nye dager.

Sprøyten jeg skal ta er et folikkelstimulerende hormon.

FSH skilles ut i fra hypofysen og spiller en viktig rolle i stimuleringen av eggstokkene og utviklingen av egg.Den sprøyten jeg skal bruke heter Gonal-f.

Puregon,som sprøyten du skal bruke heter,er samme sort som min Gonal-f

Forskjellen er at jeg må gjennom en nedreguleringsprosess med nesespray før sprøyter,mens du ikke skal bruke spray,men trolig begynne å stikke med sprøyter på syklusdag 2.

Jeg skal gjennomføre egguttak,befruktning utenfor livmor og så innsetting,mens du trolig får en el sprøyte hos lege når dere ved ultralyd finner ut at egget/ene er klare . Også får du dra hjem å forføre mannen C";)

Jeg håper jeg ikke bidro til mere forvirring,men vil ønske deg masse lykke til med prosessen.Du kan lese mere om puregon på

www.felleskatalogen.no

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7930543-puregon/#findComment-7931096
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...