Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Rett etter fødselen sa jordmoren at jeg måtte sys litt.Jeg spurte om jeg hadde revnet mye,men hun svarte at det kun var et lite rift. Jeg fikk sjokk da jeg senere tok fram et speil for å se,jeg var sydd hele veien.Jeg har fortsatt vondt selv om det har grodd.problemet mitt er bare at det ser helt grusomt ut der nede,ligner ikke i det hele tatt på hvorda det så ut før,jeg kan leve med det men..det virker som at jeg ikke har blidd sydd "riktig"..sku enda ha vært sydd mer igjen liksom.. Vet dette ble litt rotete fortalt men..er jeg den eneste?Kommer jeg noen gang til å se normal ut igjen?Gruer meg for kontroll..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 jeg er liksom litt mer åpen der nede jerg også.....
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Uff, det hørtes ikke noe særlig ut.. selv var jeg kjempeheldig og fikk ikke en liten rift engang.. Har du ikke vært på 6 ukerkontroll hos legen din da? Hvis ikke bør du ta deg en tur og nevne det for legen.. Lykke til... håper det "går seg til"...
*1D* Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Jeg kan ikke annet enn å gi en mental klem og følge på med oppfordringen til Kab: snakk med legen! Jeg ble klippet på første fødselen og var ganske så plaget med vondt sår og arr....... gikk rundt og tenkt endel på det i forkant av denne fødselen. Hadde ikke noe lyst til å måtte igjenom det samme en gang til for å si det sånn. Denne gangen fikk jeg ikke så mye som et papirkutt engang, så det er håp for alle! Men en ting jeg også må si er: det ser ille ut der nede sånn ei lita stund ihvertfall, men det blir bedre! Man SER ikke at det er sydd når det først har grodd:)
Storebror & Lillebror Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Føler også det ser litt mer "åpent" ut. Men det har grodd bra etter sying (ble klipt), og det er ikke vondt. Hørtes ikke noe særlig ut, det der. Skjønner at du gruer deg til kontroll - det gjør jeg også. Skal til uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå