Gå til innhold

Hei alle sammen, da kom jeg også inn hit :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Er bare 4 uker og noen dager, så det er veldig hemmelig enda. Vi har ikke tenkt å fortelle det på en god stund. Når forteller dere det?

Det eneste er jo at magen bare står ut som en ballong og jeg ser faktisk gravid ut. Tru det eller ei! Men dette er jo tredje svangerskap så det har vel noe med saken å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med verdens vakreste eventyr for tredje gang!!!

 

Det er mitt andre eventyr og jeg ser ut som jeg er 25 uke, til tross for at jeg er i uke 5. Er super oppblåst! Og huff så mye luft som vil ut da - og den tar jo ikke hensyn til at jeg sitter i åpent landskap. Løper til og fra toaen om dagen.

 

Vi har fortalt det til de nærmeste. Jeg blir så dårlig så de ville uansett forstått og jeg har ikke lyst til å lyve.

 

Ha en fin kveld!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

velkommen og lykke til... :)

 

Jeg var også super oppblåst i uke 5 og 6 + litt i uke 7.... nå er det bedre..

Jeg har gått ned ca 2 kilo og buksene passer bedre enn noen sinne :) ( det er vel det eneste jeg kan skryte av... ellers er kroppen trøtt og kvalm)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også bare 4 uker og noen dager, men vi har sagt det til de nærmeste i dag faktisk. Vi har prøvd i nesten to år, og endelig klaffet det.Dette er mitt andre svangerskap, men det er åtte år siden sist, så jeg føler meg som en fersking... Jeg er utrolig oppblåst i magen, og kvalm til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at det er flere med oppblåste mager :) Vi blir nok å fortelle det til de nærmeste snart, men ellers trur jeg vi venter en stund. Jeg renne også på do hele dagen, og fryser masse. Er trøtt. Og periodevis kvalm, men veldig lite + at det går magesyke så jeg vet ikke helt. Men når jeg tenker meg om har jeg vært kvalm enkelte dager, innimellom liksom, de siste ukene. Men sånn er det jo. Det er artig dette! Å vite at man har begynnelsen til et lite liv inni seg er jo helt utrolig. Det er jo et mirakel egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei og velkommen hit!!! :)

 

Hadde litt oppblåst mage de første ukene også, men har gitt seg litt nå heldigvis.. :) Noe annet som har kommet snikende er kvalmen.... vært i ulage hele uka... men om det er dette som skal til for at mitt lillt gull skal vokse seg stoooor og sterk, så "be my guest!!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...