EJsinMamma Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 kjære elastica =) Lurer på om du ser noe graviditet på meg snart? har mista tidligere å vært 1 gang til utskrapning i høst.. Jeg har så lyst på en baby, men ser ut for at det er litt vanskelig egentlig.. Er blitt spådd etter aborten at desember var mnd av noen, andre sa januar, og når begge mnd har vært å er å ingen graviditet har kommet har de spådd feb, mars å ei mai?! Ser du når? begynner å bli forvirra, for jeg vil så gjerne..! Jeg er født 11011987 Forloveden 09021975 og vi har prøvd i 1,5 år nå.. så håper du har et positivt svar til meg... Ser du i såfall kjønn, å antall barn vi vil få og ikke minst om svangerskapet/ene går bra denne gangen? Takk på forhånd Asofe
Elastica Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Heisann vennen:-) Så trist å høre at du har mistet igjen.Vet godt hvor vondt det er... Har du snakket med legen ,evt diskutert om du trenger progresteron-behandling el noe..? For meg ser det ut som om du blir gravid rundt omkring april mnd.med en liten jente. Får inn en gutt og en jente til senere- altså 3 barn totalt. Ønsker deg lykke til!!
EJsinMamma Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2007 takk takk =) Høres fint ut.. akkorat det jeg ønsker meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå