Hame ble født Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 hei jenta mi er 8 mån, er varm målt temp var 38,4 C Hun er ikke forkjølt. Vært frisk ellers det er første gangen hun har ferber. Jeg er lei vet ikke hva skal jeg gjøre? Skal gi paracet? e. ring legevakta??
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Gi paracet om det kommer opp i 39.... Er det kanskje tenner på gang?
yasmina Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Hvis allemnntilstanden hennes er fin trenger du ikke gjøre noe. 38,4 er ikke høy feber hos barn. Blir hun veldig utilpass eller temperaturen stiger over 39 grader hadde jeg gitt henne febernedsettende. Ikke før.... Hadde sjekket henne en gang i løpet av natten og kjennes hun veldig varm ut hadde jeg da målt og sett hva temp var da. God bedring !!!
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Hvis almentilstanden er god trenger du ikke å gjøre noe. Bare følg med utover kvelden. Det er ikke noe farlig i seg selv med feber, antagelig går det over av seg selv. God bedring ønskes:)
Hame ble født Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2007 kankje?? hun har ikke tenner. hvor ofte skal jeg måle tempen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå