solstråla78 Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Hei..vet ikke helt hvordan vondt i magen jeg har- hva det skyldes liksom..Har knipsmerter, magen blir knallhard, hatt avføring flere ganger daglig (ikke omgangssyke).. Vanskelig å vite om det er kynnere eller barre mageknip..evt om det nærmer seg fødsel..Er 39+0 i dag, så terminen er nær. Har hørt at noen må mye på do for å gjøre plass til babyen som skal ut, men jeg vet ikke.. Begynner å bli sliten av disse smertene/ knipene/murringene..svært oppstykka søvn etc.. Takknemlig for svar;-)
trinen123 Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Lyder som kynnere. Hadde det hele søndag...spydde som en gris af smerterne (også uke 39+0 idag) Tenk positivt, kroppen din forbereder sig til fødsel. Kanske du allerede åbner dig lidt, så bliver det ikke så slemt til fødslen )
solstråla78 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 Okay..ja, det er vel kroppen som gjør seg klar..Får virkelig håpe det..Tungt å måtte på do så ofte, og den knipingen/sammentrekningen er ubehagelig.. Vondt å bevege seg når det kniper sånn, og vanskelig å ligge stille og få seg god søvn. Den lille i magen min er i hvertfall aktiv i kveld.. synes han beveger seg veldig inni der..Håper han snart vil ut og møte oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå