*MiAMi* Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 åh herregud, har fått så sinnsykt influensa. Feber, vondt i kroppen, hoster, vondt i halsen...har det rett og slett ganske vondt, og synes veldig synd i meg selv! Tror sambo blir er fantastisk pappa, for sånn som han tar seg av meg nå, selv om han ikke er i form selv. Tenkte jeg skulle prøve å fokusere på det positive. Har vel vært litt for stor fokus på negative sider en stund.. Ha en fin kveld alle sammen.. Klem fra syk lillema
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Uff, stakkars deg! Så koselig at sambo tar godt vare på deg da=) Veldig fort at det negative tar litt overhånd, så bra at han gir deg noe positivt å fokusere på. God bedring og ha en fin kveld du og=) Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Uff!! Ikke godt nei, men mennene våre er flinke til å ta seg av oss... Sambo er også sånn når jeg er syk elelr har vondt..=o) Sender deg en *godberdingklem* =o)
-Mariposa- Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Sånn er kjæresten min og. Han er den aller beste til å ta vare på meg når jeg er dårlig. Snille kjæresten min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå