Gå til innhold

Jeg mister melka av en eller annen grunn..


nissegutt på vei:) *født 7.12*

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt mye melk, og slitt for å få amminga så godt i gang som den egentlig er nå. Så plutselig er puppene nesten tomme igjen. Ikke stresser jeg, han suger som en helt og jeg legger han ofte til puppen.

Er det noen som har opplevd det samme?

Han skal på en ganske stor hjerteundersøkelse på Riksen til tirsdag, jeg gruer meg ganske mye til det, men puppene kan da ikke bli sååå tomme av den grunn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De blir ikke tomme sånn over natta. Det er sikkert en annen grunn. sliter med amminga selv og har fått beskjed om å ikke stresse med mengden fordi den kan variere endel fra dag til dag. Blant annet kan den variere av din dagsform,, for eksempel vil melkemengden gå ned hvis du har feber eller stresser.

 

Håper alt er fint på hjerteundersøkelsen.*krysser fingrene for dere*:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for svar. Da håper jeg melka kommer strømmende i løpet av natta igjen:)

hadde vært trist å gi opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du og drikker nok?? Viktig å få nok næring i seg og man skal faktisk ha i seg mer næring enn ellers når man ammer..

 

Hvis du gruer deg veldig tror jeg at det kan påvirke melkemengden.. har hørt andre si det... men jeg skal ikke påstå..

 

Har ikke noen gode tips bortsett fra å legge babyen ofte til brystet.. og drikk mye!

 

Lykke til med ammingen og hjerteundersøkelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mengden kan nok gå ned når du gruer for hjerteundersøkelsen. Du s tresser kanskje litt ubevist pga den. Ønsker deg nå lykke til med undersøkelsen ihvertfall.

Ellers som Mia sier, veldig viktig å få i deg nok mat og drikke selv. Får håpe det tar seg opp:) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sikkert at det er blitt mindre melk, det bare føles slik. Da jeg hadde helsesøster på hjemmebesøk sa hun at kjertlene (tror jeg det var) ville bli mindre hovne etter noen uker og dermed ville brystene føles slappere ut. Melken ville fortsatt være der, men med mindre spreng. Kanskje det er det som har skjedd deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...