Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde dere når dere testet positivt?

WishToBeMom

Anbefalte innlegg

Hei dere heldige gravide...

Er på rugedag 13 idag, og skal teste imorgen tidllig. Vet ikke hva jeg skal tro og håpe, er så spent og hodet er fyllt av masse tanker, både håp og bekymring..

Hadde vært kjekt å høre fra dere hvilke symptomer dere har hatt når dere ruget de første dagene og frem til test!

Håper dere kan fortelle litt!!! Ønsker dere lykke til alle sammen!

Hilsen spent ruger

Fortsetter under...

Hei

Det første som skjedde hos meg var at brystvortene este litt ut. Akkurat som de var alt for varme liksom. Ellers ikke noe annet enn litt stikninger. Ingen symtomer faktisk. Kanskje litt menstrykk i ryggen når jeg tenker meg om, og vondt i puppene har jeg alltid fra el til mens

Jeg merka det først på brystene, de este ut :-) Passa ikke inn i julekjolen mere, hehe! Og jeg ble småkvalm,mistet matlysten. Men vi propper oss jo med hormoner, så er ikke lett å vite hvilke symptomer som kommer av hva... Lykke til med testingen, håper inderlig det blir positivt!

Testet idag tidlig(rugedag 14 medregnet innsettingsdagen),og testresultatet var litt diffust....Jeg ser negativt, og min mann positivt. Tok en clear blue test, og i testvinduet skal det komme opp en vannrett teststrek og en loddrett strek, som til sammen skal danne et kryss. Om man bare har den vannrette så er man ikke gravid, men jeg fikk en supersvak loddrett strek også, veldig veldig svak... så vet ikke hvordan man kan tolke dette.... Får bare teste på nytt imorgen og satse på et nøyaktig svar og da får vi ta saken videre derfra. Har ikke fått mensen ennå eller friskt blod heldigvis, så det er eneste tegnet jeg har. Har bare noe brun utflod som jeg ikke skjønner hva er, hatt dette i 4 dager...Men tør ikke å håpe noe ennå!

Har noen av dere god erfaring med disse CB-testene og hatt liknende resultater??? Vil bare ha et svar nå og bli ferdig med denne ventingen og håpet.

Annonse

Når jeg var gravid i mai startet jeg med de beste og jobbet med nedover.

Tok hele 8 tester jeg....

CB digital viste gravid, den "vanlige" CB viste bare en svak strek men den var blå ikke lyseblå, QR var negativ.

Jeg bruker bare den digitale nå. Synest det er verdt kronene ekstra med å få et enten eller svar. Orker ikke den tydingen.

Jeg er forresten 5+1 og har bare svake symptomer.

Litt ømme bryster, men de er store og tunge. Tidvis kvalm. Veldig svimmel, men bare etter middagen.

Er plaget med vondt i hodet. Men det kan være all tenkingen ;)

De har kommet de siste dagene nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...