Gå til innhold

Skikkelig mammadalt.


Hanne og jentungen

Anbefalte innlegg

sigrid viser seg å være skikkelig mammadalt. Nå i dag satt mamma'en på telefonen med ka-ping, men måtte avbryte samtalen fordi knøttet nektet å roe seg hos pappa'en. Jeg visste hun var mett og tørr, men likevel null effekt på pappa'ens roeforsøk. Da mamma'en tok over sovna hun på 30 sekund.

 

Får nesten litt vondt av pappa'en jeg:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat sånn er min også. Så lenge jeg vet at han egentlig bare vil til meg, så går jeg bare en tur rundt i huset og rydder litt så jeg slipper å høre for mye. Han roer seg hos pappan til slutt, men det tar litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her også...

 

Pappaen kom seint hjem fra jobb i går og ville gjerne kose med knøttet. Knøttet på sin side var overtrøtt og hylte hos pappa. - jeg pleier å late som ingenting for å se om han roer seg... han gjorde ikke det i går, og da jeg tok ham sovnet han med en gang..

 

Men det er vel sånn det er. De er jo med oss hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi pie e morfar pie....så snart han prata så bynn ho å virr på hodet og leit etter han :D Men ho sovna ikke så ofte hos han da... da eho førr opptatt a å smil og prat.. Bi spennanesn å se om ho ska prat mye me pappaen når han kommer heim i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...