Gå til innhold

Overskudd av å trene?


Spirevipp med go`gutten

Anbefalte innlegg

 

Jeg er så trett for tiden, kroppen henger liksom ikke med og det beste er å hvile seg syns jeg. Eier ikke overskudd til noen ting!

 

Har tenkt meg på trening i morgen, en time med step. Men så syns jeg det er tungt fra før, og hvertfall når jeg er slapp i kroppen.

 

Opplever dere at det å trene gir mer energi hvis dere er trøtte og slappe, eller er det litt sånn at man ikke kommer seg ovenpå når man først har blitt så trett under et svangerskap? Bør jeg lytte på kroppen og ta det med ro, eller bør jeg fra på trening?

 

Håper dere skjønte hva jeg mente *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og har vært kjempe trøtt hele tiden. Men de dagene jeg kommer meg ut i frisk luft på en kjapp gåtur, eller går på bodypump, step ol, har jeg mye mer energi. Går ikke så ofte på timer som jeg pleier, men går for å vedlikeholde formen. Prøv å gå på den timen, og kroppen gir beskjed om du må bremse ned. Lytt til kroppen undreveis i timen, og ta det litt mer rolig. Det er bare å stiltre seg ut av timen dersom det blir for hardt, har gjort det selv engang og to. Lykke til med treningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanksje jeg skulle prøve å ta meg en tur og håpe på det beste :-)

 

Jeg har vært på to timer før jeg fant ut at jeg var gravid, det var litt tyngere, men da var jeg ikke så sliten og trett.

 

Får utfordre meg selv og dra tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk beskjed om å unngå timer med mye hopping å sånn på treningsstudioet hvor jeg trener da jeg sa jeg var gravid. Å da spesielt step. Ellers fikk jeg beskjed om å ikke presse meg for hardt og unngå ting som føltes ubehagelig.

Ellers pratet jeg også med en gynekolog. Han sa man kan trene som normalt mens man er gravid. Har å sjekket litt ellersog funnet ut at det beste er jevn og ikke for høy puls under trening når man er gravid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...