Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Noen som har noen suuupre kremer/salve å anbefalle???
2 Gullunger Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Snuppa mi og blir veldig rød og tørr i kinnene av og til. Tror det kommer av at hun alltid sover ute... Jeg smører på en god klatt med Locobase Repair når hun er blitt rød og tørr - funker utrolig bra!
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Lille pia mi ble bare verre og verre etterhvert som jeg prøvde forskjellige kremmer...hun hadde røde tørre kinn..med en anelse varme der der var rødt..Tok henne med til legen, og fikk kortison salve.Hun hadde barne eksem.Er mye bedre nå, men får tilbakefall av og til...kan vokse det av seg når hun blir 4 -5 år sa legen!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Den bruker vi også. Utrolig bra krem, bruker den i kinnene, tom hun er tørr i huden ellers også. Og så funker den utrolig bra mot sår rumpe (altså som stellekrem)!!!! Jeg bruker den som håndkrem også.
*caramel* Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Miniderm! Helt supert! Har hørt at A-cremen inneholder parabener, men er ikke helt sikker altså...
to tette og ei badehette:o) Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Vi bruker Avenè coldcreeme. Funker som fjell når ongen har røde tørre kinn. Har alltid brukt det på gutten (21mnd), og passer på å smøre litt på kinnene når han er ute i kaldt vær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå