Gå til innhold

Typisk!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Noen som kanskje fikk med seg at jeg hadde lyst på lekegrind?! Har ventet siden begynnelsen av oktober på at den skulle komme på salg. Plutselig fant jeg den jo til salgs på Finn, så jeg fikk kjøpt den brukt for 1000,- (Ny pris 1899), var og hentet den på torsdag i forrige uke...

 

Nå kan dere jo gjette på hva som er til salgs på Babyshop for 999.-???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så kjipt! Det er da man skulle ønske at man ikke hadde oppdaget det igrunn! Samme når man kjøper seg klær og oppdager at dagen derpå er de nedsatt på halv pris...

 

Du får tenke at du har spart ressurser for kloden vår eller noe sant...slå et slag for gjenbruk ;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle si fra til deg om det ja, for jeg husket ikke at du hadde kjøpt lekegrind...

 

Kjedelig når du hadde ventet så lenge da også kommer den på salg når du ikke skal ha den lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøsten!! ;o)

Jeg ga jo akkurat det samme (vel, en krone mer da) for den jeg kjøpte brukt. Og den ser jo egentlig helt ny ut, så spiller ikke så stor rolle for meg om jeg har den ene eller den andre. Men det er bare typisk!! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig..... :(

Madelen har også lekegrind. Hun har til nå elsket å ligge der med alle lekene:)

men så e det jo den rulllinga!!!:P blir så sint når hun ligger på magen alene. men om jeg eller unger er der....ja da kan hun ligge veldig lenge:P

så hun ligger mest på treningsmatta... men lekegrinda blir vel brukt mer sener..når hun han rulle seg tilbake igjen!

så vet man nu kor dem e værtfalll:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...